19 Kasım 2009 Perşembe

Yazık Bu Taraftara...21.03.2009

Karşıyaka Bank Asya’da sözde Süper Lig hedefi ile düşe kalka bugünlere geldi. Hem de İstanbul’da Kartal stadının açık tribününü tamamen dolduran sayıdaki vefakar taraftarıyla...

Karşıyakadan gelen yüzlerce arkadaşımız gibi ben de sabahın erken saatlerinde Kartal stadına doğru yola çıktım. Şu anda evime yeni döndüm ve maçla ilgili hiç bir yoruma bakmadan sıcağı sıcağına yazımı yazmaya başladım.

İnsan nereden başlayacağını bilemiyor...

Hiçbir iddası olmayan bir takıma verilen 3 puandan mı ?

İlkel futbol ile tesadüfü atılacak bir gol ile maçı kazanma çabasından mı ?

Hiç bir maçta oyunun mutlak hakiminin Karşıyaka olmamasından mı ?

Yanlış oyuncu değişikliklerinden mi ?

Futbolcuların güçlerinin bu maçı bile kaldıracak olmamasından mı ?

Devre arasında hiç bir oyuncu transferi yapılmamasından mı ?

Play-Off a kalsa bile bu futbol ile Süper Ligin hayal olduğundan mı ?

O Gece Bu Sene demek bize artık haram mı ?


Her Karşıyaka taraftarı kendi kendine daha nice sorular bulabilir. Ama şunu hem teknik heyet hem de futbolcular çok iyi bilmelidirler ki bu taraftar bunları haketmiyor.

Artık taktik olarak mı düzeleceğiz, futbolcular mı düzgün oynayacak bir karar verin. Topu topu 7 maç kaldı. Daha fazla yazmak istemiyorum.

Yazık artık bu renklerin peşinden herşeyini vermeye hazır bu taraftara...

Hiç yorum yok: